FAQ |
Kalender |
![]() |
#141 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Product feeds finns under "Produktsök" och "Feed export".
|
|||
![]() |
![]() |
#142 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#143 | |||
|
||||
Supermoderator
|
För mig är erat system helt oanvändbart för att söka bland de program man är registrerad till eftersom jag får svaret "The generated report data size is 1 MB and is too big to be shown as normal. If you want you can download the result from here." Som hänvisar till en rapport komprimerad med .zip. Detta trots att jag valt bort samtliga program där jag inte är godkänd, valt ut endast de allra mest nödvändiga kolumnerna med information etc.
Hur tänker ni egentligen? Ska man ladda ner zip-filen, packa upp den och klicka sig vidare därifrån? Användarvänlighet, vad är det?
![]() |
![]() |
#144 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#145 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej,
Jag har ett konto som står i min pappas namn, med hans godkännande, eftersom jag inte är myndig. Nu har jag dock fyllt 16 och ska starta upp en enskild firma. Mina frågor är: - Går det att ha ett konto som står i firmans namn? Eftersom firman inte är en juridisk person, utan jag, så ägs kontot då inte av en myndig person. Är undantag möjliga? - Om det inte går, går det då att ha kvar kontot i pappas namn men göra utbetalningarna till firman? - Går det att behålla samma konto så att man slipper byta annonskod? Mvh, Antepante91 |
||
![]() |
![]() |
#146 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#147 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
För många kan det även problemet lösa sig genom att begränsa urvalet. Välj exempelvis bara en av dina registrerade siter eller exkludera samarbeten som inte är aktiva (Status: Godkänd). Du kan även välja "Visa endast programnamn" för att ytterligare korta ner resultatlistan. Hoppas dessa tips hjälper dig tillsvidare! |
|||
![]() |
![]() |
#148 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Någon annan som har problem med TradeDoubler idag? För mig visas varken annonser eller bilder på deras site.
De verkar inte ha gått ut med någon information. |
||
![]() |
![]() |
#149 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det konsitga felet var hos mig.
Fick rensa alla cookies i IE7 och då blev allt som det ska. |
||