FAQ |
Kalender |
![]() |
#111 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
De syns inte till överhuvudtaget i mina rapporter. |
||
![]() |
![]() |
#112 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() Har mailat dem. |
||
![]() |
![]() |
#113 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
//Björn |
|||
![]() |
![]() |
#114 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#115 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Nu är det fixat och fungerar som det ska (iaf för mig).
//Björn |
|||
![]() |
![]() |
#116 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Funkar nu även för mig.
|
|||
![]() |
![]() |
#117 | ||
|
|||
|
Även Linda J ska upp på listan över personer på TD som inte sköter sina åtaganden.
Ving hade en tävling som slutade 31 Dec. Sedan dess har jag försöka få fram information vem som vann. 21 jan: Jag -> Linda@TD 3) Väntar fortfarande på besked om tävlingen. 22 jan: Linda@TD -> Mig Nyhetsbrevet ang. Ving tävlingen går ut i veckan, kommer även att gå med i vårt månatliga nyhetsbrev för februari. ---- Nyhetsbrevet som hon lovade för 3 veckor sedan kom aldrig fram till mig, någon som har en kopia? Informationen verkar även ha fallit bort från det TD nyhetsbrevet som jag fick i feb, någon annan som fick det? |
||
![]() |
![]() |
#118 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Här har du nyhetsbrevet för feb:
http://hst.tradedoubler.com/file/20649/se/...bruari_2007.htm |
|||
![]() |
![]() |
#119 | ||
|
|||
|
Det verkar som om Ving fallit bort även ur den versionen, eller så är det helt enkelt så att Ving/TD skiter i sina löften?
|
||
![]() |
![]() |
#120 | ||
|
|||
Medlem
|
TDs tävlingar ger jag inte mycket för...i sommras hade de en tävling med Ginza. Då stod det i nyhetsbrevet:
"Därför är Ginza extra generösa i sommar och delar de ut en dvd-spelare till de tio bäst presterande partners av dem som får ihop minst 15 sales under juli! För övriga som presterat minst 15 sales kommer också ett pris, nämligen ett presentkort på en fullpris-dvd! Så ta chansen att vinna! Ladda ner Ginzas grafik och exponera detta riktigt bra så har du alla chanser!" inte fick man pris om man gjort massa sales för dem....endast en ursäkt att de skrivit fel :S |
||
![]() |
Stängt ämne |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|