Kom ihåg mig?

Layout: grafik samt html+javascript

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2006-02-01, 12:45 #1
Davids avatar
David David är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Aug 2003
David David är inte uppkopplad
Flitig postare
Davids avatar

Reg.datum: Aug 2003
Hej allesammans.

Min websajt www.sockerdricka.nu är ful och svårnavigerad. Jag är inte bra på layout själv och vill därför ta emot offerter från personer som kan ta på sig att göra om den. Endast f-skattesedel tack.

Så vad tänker jag mig? Jo, att navigeringen ska flytta från gif-bilder i vänsterkanten till dropdown-javascript-menyer i överkant. Jag söker därför någon som dels kan göra en snygg layout med bra färger och lite tredimensionalitet och dels skapa ett menysystem i flera nivåer (tre). Det är viktigt att sajten är enkel att använda och att det fungerar bra i alla (flesta) webläsare - så jag vill också veta att den som tar på sig det här kan genomföra ett sådant system.

Förutom ändringen av navigeringen så vill jag att ramen till höger fortfarande är 140 px bred för att få plats med en annons och senast publicerade saker, likaså vill jag ha en banner i överkant, samt plats för ikoner (nya medd. etc) i överkant.

Så maila mig oerhört gärna en offert för hela jobbet till [email protected].

Ha det gott!

David
David är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:52.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017