FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Saxotech är ett gratisevent för professionella webbutvecklare och som kommer att hållas klockan 10.00 den 30 januari,i Globen, Stockholm.
Eventet fokuserar på affärsstrategier som anses vara viktiga för att lyckas på nätet. De tekniska överväganden man ställs inför när man skall bygga vinstdrivande affärslösningar online tas också upp. [...] Anmälan görs på www.saxotech.se Artikel hos IDG Jag överväger att gå dit. Det vore riktigt kul om det kom några andra WN:are att möta upp med! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag kommer nog att vara där - synd bara att det blir för tidigt för att avrunda allt med en öl
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej Christian
Jeg beklager at måtte meddele dig at SAXOTECH Online Dagen er aflyst på mandag, og vil blive afholdt senere på året. Med venlig hilsen SAXOTECH A/S Heidi Heunecke |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
kers: Ni kan inte ha det i Göteborg istället?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag kommer att vara där och har anmält mig men några saker jag inte förstår.. Kommer hela "seminariet" att vara på engelska? iof gör det inget men kan ju vara bra att veta ;P.
Sen anmälde jag mig igår men har inte fått någon bekräftelse, är det bara att stövla på och säga att man har anmält sig där eller? oops: registrera er inte om ni inte ska dit. kostar tydligen 400kr om man inte kommer <_< |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
För att reda ut saker och ting, det är alltså jag som är "Christian". Min post ovan är en diekt kopia från arrangörerna. Det blr alltså inget seminarium - men om någon känner för att sänka några bärs på måndag kväll, droppa ett PM till mig så samordnar jag en träff.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Den 30:e idag, för er som var där, vad hände?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|