FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() Va väl 2003 om inte minnet sviker helt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag tycker sidan är rätt skoj - den gör lite parodi på alla stock-template-webhostingsidor med sitt lite udda val av personer och klädsel. Man skulle nog kunna utveckla det konceptet lite mer med mer vågad design i övrigt (exempelvis lite sned och asymmetrisk design etc.).
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Medlem
|
Jao, nu får ni som klagar på trasiga jeans ta och kamma er lite här va? Har heller inte tid att tjacka nya jeans i tid och otid - och dessutom är juh ett par välingångna jeans ruskigt bekväma, inte sant...
Noterade också att en viss förändring i paketen har skett, om jag inte missminner mig helt fel eller? Gate9 var i mina ögon ett budgetalternativ - här är åtminstonde summorna något högre, om det ger resultat i andra änden skall bli intressant att följa. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Är detta verkligen en nyhet?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Om Loopias utspel är nyheter så får väl Gate9/Nenos namnbyte också anses vara nyhet.
Jag undrar bara vad som händer om Nenos Pizzeria vill ha neno.se. :P
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Klart det är amerikansk template över det hela.
"US Mail"-låda... Kunde varit ett brevinkast istället... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tycker det liknar svenskt
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Nykomling
|
Blir intressant och se vilka tjänster NENO kommer att lansera i vår.
Jag är mycket nöjd med allt utom att det ibland kan ta lite tid att få svar från supporten. Angående att Gate9 förknippas med lågbudget-alternativ så var DELL väl också ett lågbudget-märke till att börja med för att sedan gå emot toppen och bli en av de största med kvalitetsdatorer (?). Jag tror starkt på att Nenos framtid. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
||||
Medlem
|
Från vanligtvis felunderrättad källa har jag erfarit att Gate9 ursprungligen hade för avsikt att byta namn till nänu jäklar, men efter att ha konsulterat språkexpertis kom man till insikt om att ä inte var någon gångbar bokstav internationellt, och därför valde man i stället att använda den fornnordiska motsvarigheten neno jeklur, eller i kortform endast neno.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|