FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hejsan!
Tänkte bara höra, hur ofta uppdateras Google Index? Jag har en ny sajt som jag la upp föra några veckor sedan, så tänkte bara höra hur ofta Google uppdaterar index? Jag testade att söka, men hittade bara en gammal tråd inom detta: http://www.webmasternetwork.se/index...and,index&s=wn Så frågan, gäller dessa regler än idag? Ha en bra dag! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Om det handlar om att få med hemsidan i Google, så att den blir sökbar, så rekommenderar jag dig att skaffa en inkommande länk från en annan hemsida som är relevant och har pagerank 4 eller högre.
På så sätt får du din sida snabbast med på Google. Google uppdateras ständigt. Lycka till! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Om du inte kan ordna en relavant hemsida med PR4 eller högre, går det bra med en vilken annan hemsida som helst, bara den är indexerad i google.
Tiden det tar för google att indexera din sida kan dock variera från någon dag till månader. Men har själv fått med en helt ny hemsida på två dagar med endast en länk från en PR2-sida. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har varit med om att mina sidor indexeras utan att jag varken anmält dem eller fått några inlänkar. Ibland lite för snabbt ;-)
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|