FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Medlem
|
Samma här... haft en massa problem med bredbandsbolaget. först så flyttade jag 20 m från en liten etta till en tvåa och begär flyttning av mitt bredband. efter 3 månaders ringande, emailande och löften hade jag fortfarande inte fått bredband så jag sa upp det. beställde comhem och det tog 5 dagar sen så hade jag internet.
1 år efter så flyttade jag till en ny lya där bredbandsbolaget hade installerat fiber, 10 upp/10 ner och klart jag vill ha det. så jag ringer och beställer vilket försäljaren säger att jag ska betala startavgiften på 500kr eftersom den som bott i lyan innan redan betalat för installationsavgiften på 1500 spänn. visst, 2 månader senare så kommer en räkning där jag ska stå för installationsavgiften. idiots!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har BBB hemma och det är jag som får rycka in och hjälpa min familj med deras bredband med. Från början hade vi Bostream allihop och efter hand som de har bytts har vi gått från att vara nöjda bredbandskunder till rabiata BBB-hatare. Hastigheter som hoppar upp och ner, upphastigheter som är sämre än bostreams 2,5mbit tjänst hade (mig har de strypt dessutom). Varannan söndagkväll står mitt modem bara och blinkar och söker efter kontakt med stationen. Orkar inte byta bara leverantör, är så matt efter alla samtal till supporten med 40 minuter i kö.
Väntar på TDC. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Medlem
|
Har funderat på att skaffa genom bbb när jag nu skaffar lägenhet istället för mitt hus.
Dock har denna tråd fått mig att fundera om. Min fråga är om någon har erfarenhet av tdc (tdc.se) och deras driftsäkerhet? Vad jag förstår så är detta ett bolag i tdc song. Ute på hal is nu kanske. Men är detta "samma" bolag som song networks. Editerar lite. Visst var det det. Men frågan om driftsäkerhet kvarstår. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|