FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Efter lång tid med samma design så har man nu valt att släppa en ny modernare design och man har skippat den rödvita loggan längst upp då TV4 numera har ett flertal olika kanaler att erbjuda.
Bra eller dåligt? TV4
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Den gamla sidan var ju katastrofalt dålig!
Den nya är mycket, mycket bättre, men jag tycker att den kan kännas lite rörig. Hade nog varit bättre ifall de hade litet mellanrum mellan de olika spalterna. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Tror att det kan finnas de som tycker att övre menyn är lite liten.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
rörig, men bättre än innan.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Tycker faktiskt den är jäkligt bra. Långt mycket bättre än den förra. Läste någon artikel i någon tidning, tror det var Dagens Industri, i förra veckan där dom tog upp detta. Kommer inte ihåg hur många miljoner dom lagt ner på den men det var en hel del iaf.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Administratör
|
Sämre än förut kunde det ju inte bli!
Fint!
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Är det bara jag som får scrollbar i sidled (1024x768)? Är ju katastrofalt störande!
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Minns inte hur den gamla såg ut, men den här var för rörig. Allt för mycket på samma sida.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Administratör
|
Det blev ju som sagt inte sämre.
![]() |