Kom ihåg mig?

DVD Arena säljes

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2005-08-08, 13:02 #1
efa efa är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Oct 2003
efa efa är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Oct 2003
Pga. nytt jobb med mycket resande har jag beslutat mig för att sälja nätbutiken DVD Arena (dvdarena.nu/se). Det är ett tungt beslut då jag och min programmeringspartner satsat både många timmars arbete och stora summor pengar på utvecklingen, marknadsföringen och driften av butiken.

Jag köpte butiken för ett och ett halvt år sedan av de båda grundarna. Sedan dess har omsättningen ökat med 44%, kundregistret har ökat med 140% och det löpande arbetet har effektiviserats så att det tar cirka 50% mindre tid.

DVD Arena har funnits i totalt cirka två och ett halvt år och har i dagsläget nästan 4000 kunder i databasen. Det är ett relativt väl inarbetat varumärke, marknaden är attraktiv och potentialen för butiken är mycket stor.

Butiken säljes som den är, inklusive kundregister, databas med över 8000 filmer i, all kod samt befintliga leverantörskotakter etc. (Ny design är också framtagen och färdig att implementeras.) Vid intresse kan även lager ingå.

Säljes till högstbjudande. Endast seriösa intressenter. Mejla [email protected] (svara inte i tråden).
Även kotakter med partners som tar över en del av verksamheten kan vara intressant -- kanske du som redan driver en annan butik, på nätet eller på stan.

ERik
efa är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:48.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017