FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
"I kampen mot Yahoo och Microsoft lämnar Google sitt renskalade yttre för att bli mer av en portal med mejl, aktiekurser samt nyheter från Wired, BBC och New York Times."
Läs mer på IDG.se: Länk till artikeln Personlig portal: http://www.google.com/ig/customize
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Snyggt! Jag gillar det definitivt!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ser cleant och bra ut, synd bara att är så USA-fokuserat.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Verkar som att det fortfarande är i beta stadiet. Men annars så var ju detta en perfekt grej. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
perfekt för vad? :)
Vill jag läsa min mail använder jag min mailklient (gmail om man nu gillar det då), vill jag läsa nyheter så går man till nyhetsportalen (!!), vill man söka går man till google (msn, whatever). Jag fattar inte poängen med alla dessa startsidor. Det är mest ångestladdat med så mycket divers information på en sida tycker jag.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tycker det mest låter som en ursäkt till att få folk att ange sitt gmail-id så att de kan bygga upp sina användarprofiler än mer :)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Startsidor suger för det mesta, men jag personligen ser en poäng med googlesök, gmail och hitta.se på samma sida.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
I Like it alot! När kommer ens adsense intäkter som 'plugin'? :D
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ser lockande ut, blev jätte glad och kryssade i några flickar.
Sedan kom jag till nästa sida där dem tyckte jag borde logga in på gmail >_< Där tog det stop, dags att regga antar jag |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag håller med dig grazzy, om jag surfar till Google så är det för att söka, inte för att läsa nyheter på Slashdot eller kolla på några aktiekurser. KISS
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|