FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tänkte registrera en .de adress från eNom, men så kommer detta upp, man måste kryssa i den för att köpa (tror jag):
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Administratör
|
testa att inte kryssa i den. Annars kanske du kan ljuga, för att sedan ändra infon om det finns ett bättre alternativ..
Kanske inte det bästa, men försöka kan man göra. Tänker själv registrera en .de adress...
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Men den infon jag skriver in måste väl matcha infon på Visa kortet som jag valt att betala med?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ägare och administrativ kontakt behöver väl inte vara samma?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Man måste ha admin-c boende i tyskland om man ska registrera domänen.
Lyckligtvis är det precis som jonny säger, att ägare och admin-c inte behöver vara samma. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Finns det isf några risker att de tar tillbaka domänen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Du har PM
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Dock måste man ju ställa in domänen på server innan, får det inte att funka iaf.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|