FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vad är eran erfarenhet
Vi har ett fil och fuskarkiv på nordicgamers.se Nu håller vi på att förbättra titlar osv på sidan. Hur söker man oftast(vet att det är en dum fråga)? Skriv era högst personligt åsikter eller om ni har statistik på det ex 1: Speletsnamn ladda ner(download) ex 2: Ladda ner(download) speletsnamn tack på förhand |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag skulle kört på 'download spelnamn' eftersom det låter bättre, om jag har förstått det rätt så spelar det inte någon roll sålänge de söker utan "-tecknena. Sammanfattning
"download spelnamn" så ska det vara viktigt med att ha titeln med ordföljden: "download spelnamn" fast söker de på: download spelnamn spelar det ingen roll om hur ordföljden i titeln är. Detta är inget jag är säker på, vet inte om någon är riktigt säker på det heller, men jag tycker att det bör vara såhär. Altså, ta inte mina ord som sanning. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ex 2 skulle jag nog söka på. Har ingen statistik men det låter bättre med "download spelnamn" än "spelnamn download" enligt mig.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tipsar om följande tråd som behandlar ämnet: http://www.webmasternetwork.se/index...ST&f=11&t=6240
Edit 1: Kortade ner länken från mina sökord ![]() Edit 2: Varför visas signaturen bara efter att man redigerat ett inlägg?! |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|