FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
såg att webbmotell.nu erbjuder livstids webbhotell för 1950kr. Vore intressant att höra vad de har för garantier (alt. "pengarna tillbaka om vi går i pension innan du gör det") och villkor, hittar inget på siten...
/daniel |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det som ändå tar priset är att de erbjuder Obegränsat på alllt, trafik, ytrymme - allt! :lol: Nästan som man på skoj borde köpa ett livstidskonto och använda det som FTP
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
ställ frågan till [email protected] och kolla om du får något svar.. verkar lite skumt :huh:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
har för mig att netsol erbjöd domänregistreringar för 99 år för ett tag sedan. Känns ju inte som något höjdarerbjudande (hur många företag blir 100 år och hur länge kommer vi att använda domäner...?) men då fanns det ju iaf lite tyngd i företaget bakom erbjudandet...
/daniel insåg för sent att denna tråd borde ligga under "webbhotell" men nu fick vi iaf en återknytning till domännamn ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har för mig att det var deras site som låg på en privat bostream-lina.
Så var det nog förut iallafall, och alla kunder hamnade på killens privata linuxserver hemma i garderoben. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tidigare diskussioner, och länk till ännu tidigare diskussioner om webbmotell.nu finns här.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
VIP
|
IMO är det bara skojare som kör sådana erbjudande!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det där är ju bara 2 månaders bandredds-kostnad för mig. Kanske skulle prova att bygga ett proxy-cache-script som kan få ligga och gå på hans server =D Gratis är billigt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det kanske kan vara intressant att notera att livstidskampanjen kostar exakt lika mycket som
"5 års konto Kampanj! 35% rabatt! Avgift exkl. moms 1950:- ** (~214 Euro) **" Medan 10-årskampanjen kostar 2995:- exkl moms Livstidskontokampanjen är alltså ungefär hälften så dyr som 10-konto-årskampanjen. referens: http://webbmotell.nu/compare.php |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|