FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Mvh /Stefan Edit: krångelsvenska. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
VIP
|
inget kommer hända, han har haft sidan länge och använder inte den i ont syfte. gör han något riktigt klantigt så kan dem kanske försöka sätta dit honom, men behåller han sidan i nuvarande form så tror jag aldrig att dem kan "vinna" domänen i en tvist. Läs reglerna på nic.se
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Mvh /Stefan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
Dock känns det uppenbart att killen inte kommer falla på alla de punkter som krävs för att domänen skall överlåtas. Han handlar, tycker jag, definitivt inte i ond tro och har svårt att se att han kan sättas dit för "ond tro" när han haft sidan uppe sedan 2000 och har en vettig sida där. Uppenbarligen verkar han ju ha vissa intressen i namnet, han är bl a simmare och har haft sajten i flera år och på intet sätt försökt störa, sälja eller konkurrera med .SE innehavarna som registrerade sin domän flera år efter honom. Märk väl att alla 3 punkter hos iis måste vara uppfyllda för ev överlåtelse (läs gärna gamla rättsfall). Så det är nog du som får läsa på. Nog för mig.. Nedan kommer lite bra länkar: Sammanfattning Gamla beslut - mkt bra att kolla gamla rättsfall för vägledning.. jag har plöjt igenom alla ![]() Allmänna villkor Liberaliserade regler |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Får väl klämma in en fras här också eftersom vi hoppar som kaniner mellan trådarna.
![]() Jag T-R-O-R inte heller att det kommer att gå illa i just det här fallet. Men jag ville ändå mana till försiktighet (se tidigare inlägg i tråden) med muntligt möte och genomtänkt kommunikation per e-post mm. Små paranoida råd i all välmening bara. Med sömniga hälsningar. /Stefan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Nykomling
|
Ville bara informera er om att adressen är såld och till ett pris bra nog för båda parter...
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|