FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Om en .info-domän står registrerad på mig och är registrerad via Enom, är det då möjligt att flytta den till mitt Enom-konto.
Det är inte jag som gjort registreringen av domännamnet, men mina kontaktuppgifter står som registrant, admin, billing och tech. Det är även min e-mailadress som står i registreringen. Informationen som står i registreringen är samma som stod i min .com-domän med samma namn som den registrerade .info-domänen. Enom står som Sponsoring Registrar. Någon som vet hur detta funkar? Jag kan bara hitta hur man flyttar (pushar) domän från sitt eget konto till ett annat. Därför jag undrar om någon vet om det är möjligt att på något sätt få den flyttad. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Sipence, Inc. (R280-LRMS) står som sponsoring registrar.... jag som läste fel...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det är väl endast registreraren (de som har registrerat domänen till dig) som kan pusha domänen till ditt konto. Det kanske kan hjälpa att maila eNom, men jag är inte säker. Har du frågat de som du registrerarede domänen hos om de inte kan flyyta den över till ditt konto?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Det skumma är att det inte är jag som registrerat den, men den står på mig. Därför jag tänkte om någon här visste vad Sponsoring Registrar är och om det är möjligt att flytta över domänen till mitt eNom-konto på något sätt.
Ska dra iväg ett mail till eNom så får vi se vad dom säger. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|