FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Vad jag förstår skall fransoserna vara rätt duktiga på att e-handla. http://kelkoo.fr/ går ju rätt så bra, om man säger så.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Frankrike tror jag liksom flera andra är en välutvecklad e-handelsnation. Är dock lite nyfiken på varför ni anger Spanien som ett dåligt land? Min bild av Spanien är en positiv utveckling på det området.
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() För att svara på den ursprungliga frågan, så tror jag att Frankrike är ett bra land för e-handlare. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
En slarvig översättning tror jag är ett större problem än huruvida Frankrike är ett bra land för e-handel. Ett "dåligt språk" på sajten kan många besökare tolka som att butiken är oseriös vilket gör att de väljer att inte handla därifrån.
Jag får också backa från min tidigare tanke att Frankrike inte är moget för e-handel, de annars så konservativa fransmännen verkar ha tagit steget in i 2000-talet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hur är det med betalningsservice i Frankrike?
Finns det någon fransk version av "fakturera mig", annars så känns det lite små jobbigt att erbjuda köp mot faktura i Frankrike. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Fakturaköp är inget självklart betalningsalternativ i de flesta länder ... som tur är!
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|