FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
(jag har personligen sålt en del saker på sistone, i princip allt nytt, och inte ens med dom nivåerna som jag håller mina priser på, vilket är runt 40-50% har jag nånsin gjort en så snabb affär som inpbox lyckats med, så det är ju bara gratulera en duktig affärsman) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Min Iphone blev inte såld hær på WN.
Min andra annons gællande min server som jag har ute har jag inte lyckats få sålt hær hæller. Om køpern som køpte min TV vill træda fram ær det upp till han. I vilket syfte skulle jag fejka en annons ? :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag vet inte om gummiankas kommentar är riktat mot mig eller inte trots att han citerat mitt inlägg.
Är det nu mitt inlägg han kommenterar(?!) så tror inte jag heller att annonsen är fejkad. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Vad var det för modellbeteckning på TV´n ? Jag är ju helt införstådd med att det bara är ett problem för WN om någon klagar eller anmäler det, men kan ju faktiskt agera bedrägligt genom att sälja en vara med felaktigt uppgivna specifikationer, t.ex. att säga att den har FullHD om den inte har det. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Skall se om jag hittar M nummret innan jag læmnar bort den. Ær ju uppe i Norge på veckorna så imorgon kan jag nog kika. Det står Full HD længst nere till høger i kanten iaf.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|