Kom ihåg mig?

Supporttekniker till binero sökes

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-03-06, 21:43 #1
Aleborg Aleborg är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jun 2005
Aleborg Aleborg är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jun 2005
Sedan vi vann den fina utmärkelsen i InternetWorld och Spray beslutade sig för att lägga ner sin webbhotellsverksamhet så har vi haft minst sagt fullt upp.

Telefonerna går varma och e-postsupporten är hårt belamrad och mycket övertid godkänns. Även om min fantastiska personal har försäkrat mig om att “det här fixar vi” så vill jag inte att de sliter ihjäl sig. Därför söker jag nu med ljus och lykta efter den perfekta medarbetaren till oss.

Du är en glad, skämtsam, ung, gammal, erfaren supporttekniker som har jobbat huvudsakligen med Windows Server 2003/2008 och MS SQL 2005/2008, du kan allt man kan tänka sig om IIS.

Du har erfarenhet av kundsupport via telefon och vet att kunden alltid har rätt och du är pedagogisk när du förklarar saker som är självklara för dig men inte för andra.

Du vet allt om hemsidor och tillhörande tjänster, hur man använder FTP, hur man sätter upp e-postkonton i olika e-postprogram, hur man använder MySQL och MSSQL.

Du har koll på ASP och ASP.NET och även om du inte själv är duktig programmerare så är du en klippa på att hitta fel eftersom du kan miljön.

Du vill arbeta i ett ungt gäng (20-40 år) som alltid är glada och skämtsamma. Du vill utveckla din kompetens och arbeta i ett litet men växande företag.

Om du dessutom har bra koll på Linux och PHP så är du som klippt och skuren för att jobba hos oss.

Om du känner dig manad så skicka iväg din CV till [email protected] så kastar vi oss över den…
Aleborg är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:45.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017