FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
En kund vill ha en enkel webbutik som säljer en enda vara och man ska kunna betala med kreditkort. Vilka alternativ har jag? Funderar på PayPal API...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Payson? Paynova?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
oddholst: jag tror helst han vill ha det helt och hållet integrerat i sin egna design, men även där tror jag PayPal har lösningar....
Jonas: framförallt Payson verkar bra men de har ju extremt lite information om hur deras tjänst fungerar rent praktiskt. Är det ett API? För vilka språk finns integrationen tillgänglig o.s.v. någon som använt tidigare och vet att det fungerar bra och kan ge mig tips om hur jag kan börja? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Payson har sin information tillgänglig via sin sida. https://www.payson.se/about/commerce/ Finns PDF för nedladdning som förklarar vad som skall finnas tillgängligt. Använder själv alternativ nummer 2.
Språk såvitt jag vet är Svenska o Engelska, men valutan styr man själv tror jag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Certitrade kanske .. certitrade
Tänk på att dem jobbar med Euroline som har minst 30 dagars utbetalning. Tråkigt men sant. Däremot har dem låga avgifter och ingen månadsavgift. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
NuCo, du menar alltså....inte betalning inom 30 dagar? Och detta tar de väl ut någon fin avgift för också?
Om jag uppfattar certitrade rätt så är det typ billigast..eller i alla fall i närheten...eller? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|