FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Nu är det så att ljudet fungerar fint när jag använder hörlurar, typ spela musik i spotify/youtube, men när jag switchar över till högtalarna så funkar inte ljudet på just youtube eller spotify, men det funkar fint med winamp. Vad kan detta bero på? Är det nån inställning? Är högtalarna felkopplade på nått sätt? Tacksam för all hjälp, börjar bli ganska jobbigt. Mvh, robinb0bin.. :huh: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hur "switchar" du? Gör du det i Windows?
Efter du switchat måste du starta om webbläsaren för att ljudet ska... ändras. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
När du säger "switchar" menar du då att du ställer in till t.ex 7.1 läge i den medföljande mjukvaran till ditt ljudkort? Om det är det du menar så har jag samma "problem".
Om jag t.ex spelar spel och har inställt på stereo för att sedan dra igång en youtubefilm och ändrar till 7.1 så fungerar inte ljudet. Då är det bara att starta om webbläsaren så fungerar det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har en programvara som jag ändrar mellan hörlurar och högtalare. Det heter SoundMax. Jag har startat om webbläsaren osv men det fungerar ej.. Det är ju så på spotify också, så det är inte bara webbläsare det inte funkar.
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|