FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vi håller på att bygga om Domainstream
Jag vet ju vad jag vill ha men vad vill ni ha??? Har lagt till bulkinlägg för dem som ha många domäner samt håller på med ett skript så köpare och säljare lätt kan kommunicera. Vad behövs mer?? Eller nåt som inte är bra och behöver ändras |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag tycker faktiskt att den är bra som den är
![]() Den enda jag möjligtvis skulle önska är att du kör med något som motsvarar mod_rewrite. Men... det är nog bara jag som är för petig ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Sant och massor av säljare!!!!! Många domäner.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Brunt och rosa tycker jag aldrig har varit snyggt. Vad skiljer sidan från missdomain?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Bra iniativ men precis som tidigare nämnt så passar inte rosa och brunt bra ihop om man inte kan hantera det. Fonten på domainstream är ful sen tycker jag att du kan flytta ner footern lite. Du måste tänka på att enkelhet och användarvänlighet är ett vinnande faktum. Du har skapat en bra sida, du har en bra domän och jag hoppas att du lyckas men för att jag ska bli en domainstreamare vill jag ha mer.
Ett par frågor & funderingar Varför har du "Vad är domainstream" boxen längst ner på förstasidan? - Tycker personligen att det tar onödigt mycket plats. Är det bara jag som inte ser den vita texten med "Sök" i sökboxen? Hur tycker du att det ser ut när man växlar mellan förstasidan och en annan undersida? - Det ser allmänt fult och störande ut att den där tjejen försvinner vid sidväxling. Det är självklart en smakfråga men jag hade plockat bort den bilden och satt LOGIN där och på så sätt dragit upp sidan ett par pixlar. ....... Oj nu har jag saker att göra, jag återkommer min vän. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Samben, Fredrik stort tack, du har helt rätt ser det nu, hehe vilken färgkombination,
Ska ändra det omgående!! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|