FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Har väldigt svårt att hitta riktigt duktiga webdesigners i Sverige. De flesta är väl okej men ingen som sticker ut lite extra.
Finns det någon bra samlingsplats där de "bästa" hänger? Jag letar mer efter frilansare än stora webbyråer. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Till trådskaparen: jag tror att det finns många väldigt duktiga webbdesigners i Sverige, det är bara det att de aldrig behöver leta nya jobb. Antingen är de uppsnappade av någon byrå eller så har de en backlog av kunder tills 2010. Skulle jag hitta en riktigt grym designer skulle jag i alla fall se till att han/hon inte jobbade för någon annan ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tidigare när jag drev byrå så hade jag 2 väldigt duktiga skåningar som jobbade för mig.. De driver idag eget företag och vad jag har förstått det så har de rimliga prisnivåer.. Deras sajt finns på www[dot]tennberg[dot]se
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag går på Hyper Island (IT-skola) anses av byråer och andra i branschen runt om i världen vara en av om inte världens bästa skolor i denna branschen. Det är många som är inriktade på design där. www.hyperisland.se
hmm, gå in på www.creativesunlimited.com det är min parallellklass promotionhemsida. De ska precis ut på internship men kan nog göra lite frilans ändå. Ni hittar deras portfolier och egna hemsidor på denna sidan. Om inte annat så får ni väl bli inspirerade av morgondagens toppskikt vad det gäller IT. Hittar ni ingen som har tid, får ni testa på nästa årskull. In coming!!! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
En ung och duktig webbdesigner, Kluven.
Har jobbat med han i snart mer än 3 månader och är extremt nöjd likaså kunderna. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Om där är några oklarheter i reglerna så får du gärna fråga en moderator om hjälp, så reder vi ut det till dig. I detta fallet rör dig sig om §3 i reglerna. Ingen egenreklam är tillåten, efterfrågad eller ej! |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|