FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
Ja jango var simpelt och smidigt. Foll mig med i smaken. Tack for tipset
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jango krashar FF for mig varje gång jag öppnar spelaren och då jag söker hittar den ingen av mina favorit artister, så att utbudet är klart sämre än last.fm i min mening.
Så mitt betyg på en skala från 1 till 10 blir helt klart en nolla. Jaja....smaken är som baken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Sitter i lite annat dilemma själv.
Har en ide, men jag vet inte hur jag skall gå tillväga för att få liv i den. Och jag tror stenhårt på den. Jag måste sätta mig och brainstorma lite. Får dra med polare så man slipper ha sin syn på allt bara. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Mitt problem är att jag suger på att komma på idér, och om jag väl kommer på en så gör jag aldrig klart sidan förens 2-3 år efter då jag är för seg. Mitt sociala nätverk som jag har gjort kom upp först i mina tankar för lite mer än 3 år sen. Nu är det 2008 och det finns hur mycket som helst utav lika dana nishar, lite segt.
Men som de andra säger så går det alltid att göra något bättre. Problemet är bara att besökarna vill se data och oavsett hur mycket bättre man är så är det svårt att få all den data som konkurrenterna har samlat på sig på ett par år. Se bilddagboken till exempel, den går att göra mycket bättre. Men tyvärr så skulle det nog aldrig i längden fungera då det är så många som använder den och det finns så många bilder. Men ingenting är omöjligt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() |
|||