FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hejsan,
företaget jag arbetar på använder stora mängder visitkort, kostnad i dagsläget ligger på 2kr per kort. Någon som vet var man kan köpa eget visitkortspapper man kan köra i färgskrivaren? Jag vill testa kvalitén på egna utskrivna kort mot de tryckta vi köper i dagsläget. Tydligen finns det ark med 16 kort per sida att köpa, men jag kan inte hitta några hos våra kontors leverantörer. Någon som skriver egna visitkort och har något bra tips? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vi skriver inte ut egna, men vi trycker tvåsidiga fyrfärgskort för 16 öre styck. www.yesprint.se är grymma, de tar 819 kr för 5000 ex med 9 arbetsdagars leveranstid. 1-2 dagars leverans kostar 1500 för samma volym. Det känns som om kostnaden för att skriva ut och klippa ut egna kort aldrig kommer komma under det styckpriset, om er tid är värd något dvs.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Perforerade visitkortsark finns i alla kontorsbutiker och datoraffärer, men det blir skitfult. Canon har en dedikerad "riktig" visitkortsprinter men den kostar 20-30.000.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Vi betalar idag 2kr per kort, våra kort har ett fantastiskt bra tryck och vi är nöjda med allt förutom priset ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|