FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tacksam för synpunkter, lagt upp en beta test på Bluff
Har inte spånat klart än hur jag ska göra med allt, finns en del information på svensk handel samt många kommuner har egen varningslista. Sidan skall lista de bluff företag som exiterar samt alla de bluff-mail vi dagligen erhåller |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Intressant projekt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Prenumerera heter det
![]() Ett litet Om.... borde finnas med, typ vad är det för bluffar och vad ska man rapportera och så. Lite mer specifikt än bara: Här kan du läsa om företag... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Ni måste ju givetvis göra någon bakgrundskoll på bluffar också. Så inte ett företag får en stämpel i pannan pga "lustiga" konkurrenter.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Designmässigt tycker jag att allt under menyn var snyggt.
Dock gillade jag inte riktigt det ovanför menyn. Lägg ner lite tid på att fixa till loggan, och ta en annan färg på inloggningsdelen (kanske vit?) Gillar inte heller att texten blir kursiv och flyttar sig lite till höger på mouseover i menyn. När man klickar på loggan så borde man länkas till förstasidan. Vet inte om det var det här du ville ha feedback på, då du skriver att det är en beta. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tar tacksamt emot allt, kom med mera
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Ser bra ut,
dock är inte designen världens gladaste och snyggaste. Något som jag dock tycker saknas i funktionsväg är ett RSS flöde! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Riktigt bra idé, lite sämre utförande. Försök att hitta en mer professionell framtoning på designen.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|