FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Funderar på att lägga upp produkterna på Pricerunner med logga och länk, alt. köpa butiksfunktionen på Blocket, vilken är den bästa investeringen? Kör ca 10 radannonser på Blocket idag. Någon som har erfarenhet av avslutningsfrekvenser på resp. ställe?
Tips på andra kostnadseffektiva sätt för marknadsföring uppskattas, kör Google, Google Ad-Words, lite mindre banners på forum samt prisjakt.se idag. Mvh, Daniel |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Blir inte blocket ganska mycket billigare, där betalar du väl inte per besökare vilket jag fått för mig att man gör via pricerunner?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tja, det där är inte helt enkelt att svara på. Det finns en gammal marknadsföringsmaxim som säger att "media is the message". Tanken är att det inte bara spelar roll vad du säger och hur du säger det, utan också var du säger det.
Radannonser på Blocket från företag tycker jag signalerar att företagen inte är överdrivet seriösa. Dessutom stör de mig, eftersom jag är på Blocket för att tjacka begagnade prylar. Om man har lite högre ambitioner för sitt företag och vill bygga varumärket finns massor av sätt att göra det. Den som är intresserad av tips kan PM:a mig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
För oss är blocket mycket kostnadseffektiva och har rätt hög avslutning.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|