FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej vi är i startgroparna och skall starta up en rekryteringsföretag/bemannings byrå som också skall hyra ut personal.
Vi hade en kompanjon med hemsida mm som drog sig ur av personliga orsaker och tog också med sig sin ''sida'' Vi skulle därför behöva en Bemannings/rekryterings hemsida med en kandidat bank. Är det någon som har gjort en sådan tidigare som kan återanvända stora delar av tidigare gjort arbete Hör av er ... Den skall vara bra kodad så att alla den inte upplevs trög och godkännas av alla webbhotell så att det inte är en massa konstig kod utan fungerar för i de vanligaste förekommande miljöerna. Hör av er med pris till Sven-Åke på 0708928594 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Det är någ bättre att du specificerar vilken programspråk och datatabas du föredarar, om det spelar någon roll. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det spelar vilket programspråk eller datatabas det är. Jag kan förlite för att kunna avgöra detta. Den måste fungera på de flesta webbhotell vara lätt att administrera och hantera samt vara hyfsat billig därför kan jag köpa någon annans koncept dvs andvända återanvändbarhet. Det borde inet vara så mycket jobb om någon redan har gjort en sådan webb tidigare.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
nu fattar jag ännu mindre =(
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hjälp ...
Skall försöka förklara mig bättre (har inte skrivt en spec för hur den skall fungera) så jag ger exempel på en rekryteringsait jag tycker fungerar enligt våra ändamål Typ http://www.expanderamera.se + en kandidatdatabas typ http://www.kanjobba.se/ inkl med mail funktionaliteten. /Sven-Åke |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
PHP & Mysql för att göra databasen kanske?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Får man fråga vad budgeten ligger på?
|