FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Finns det några här som kör adult sajter?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
ja, vad funderar du på?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Aha, mitt företag bygger just nu upp ett nätverk av sajter plus ett webmaster program. 100% exklusivt material, betalsajter allihopa. Vi tänkte ta en bit av nasty dollars pengakaka. Fokus ligger dock inte enbart på reality-sajter, utan solo/porrstjärnor också. Vi har kontrakt med två fotografer (USA och södra Europa) som fotar/filmar exklusivt för nätverket.
Min icq är <edit på begäran>, lägg till mig så kan vi snacka och bolla lite idéer. Alltid bra med nya kontakter. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vad gäller vårt system så utvecklar vi vår egen plattform för att administrera och lägga till nya sajter. De system som redan fanns att köpa lockade inte särskilt mycket. Vi vill inte dra på oss onödigt mycket administrativt jobb och personalkostnader.
Däremot kommer vi behöva ett smart system för att uppdatera de TGPs (bl a för att driva trafik till våra egna betalsajter) som är på gång. Imorgon släpps ett intressant litet program: Gallerybooster.com. Han bakom programmet driver över 3000 TGPs. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Citat:
La till dig på ICQ, mitt UIN är 2424582. Vilka sajter kör du? När släpper ni era betalsajter? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
|
http://gallerybooster.com/learnmore.php
Rent spontant: No SSH required to install. Just upload through FTP. - Nu kan du också bli hackad! Jättelätt! MySQL compression for faster performance. - Senast jag kollade så gav inte compression mer "performance", snarare tvärtom. Manage up to 10.000* TGPS - Vi har revolutionerat internet, TEMPLATES! Unlimited galleries. - Använder han inga primary keys då eller? För isof har han en limit precis som i alla andra databaser.. .. ett litet urval. Edit: Why is it free? We take 1% of your traffic -Hahahahah |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Det nya TGP programmet är inte direkt något nytt, men ett bra alternativ. Killen har jobbat på det ett tag och att det kommer leda till trafik är ingen överdrift, men lär aldrig slå de traditionella TGPna (fast bra mycket enklare givetvis). En hel del av de som joinar lär nog även få sina refs ändrade av diverse hackare... fast den risken finns ju alltid.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Adultwebmasterinfo.com kan nog ge dig de mesta svaren.
UCJ for att byta trafik, Brownie TGP eller vad det nu heter för att skota tgp... osv. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
det är nåt fel på dina åäö
|
||