FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej,
Jag udrar hur jag ska ta betalt från Svenska kunder om jag har ett företag utomlands (utanför EU)? Kan man öppna ett konto i Sverige om man ej är registrerad Sverige? Mvh Simon |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ja, utländska företag kan ha svenska bankkonton.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Det finns flera sätt att ta betalt, t.ex.:
1. Paypal eller liknade 2. Kreditkort 3. Betalning till bankkonto IBAN (onödig kostnad) 4. Check |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
EDIT: Fast nu gällde ju detta företag, och i mitt fall är det ett privatpersonskonto, så mitt svar kanske är ointressant. Ursäkta isåfall. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Skulle jag rekommendera en bank ligger Handelbanken bäst till för stunden, så börja med att kolla med dem om det går... eller annan bank som du tycker verkar vettig.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|