FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Sidan har funnits sedan 2004 på nätet ,men då jag ej har haft tiden att hålla på med den så säljer jag den med kodning samt namn ,
webbhotell betalt 3 månader (ca 700 kr kvartalet) Inga egentliga inkomster på sidan , den har dragit in ca 200 kronor under 2007. Men med rätt person så finns mycket att tjäna. Antingen gör man något stort av motorwebben namnet och kör köp o sälj sidan i bkgrunden eller så marknadsför man den och kör vidare. Sidan har betallösning genom Payer. Enligt cybertools räknare har sidan haft 121 391 sedan 2004-12-02 detta har gått ner då jag inte gjort någon reklam om sidan de 2 sista åren. 12544 under hela 2007. Pris 10 000 ink moms (har f-skatt) köparen står själv för eventuella kostnader för att registrera om betallösning. Svara genom mail på [email protected] då jag inte frekvent är här inne och läser. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
10 000 kr för en sida som dragit in 200 kr under året? Optimist =)
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Med rätt ägare till sidan finns stora möjligheter...
Och om nu inte du "tartareandesire" tycker att den är värd det så kan det finnas någon annan som har andra funderingar. Gott Nytt År på er... Mats |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det enda som kanske är av intresse är domännamnet.
Men absolut inte för dem pengarna. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Men jag talar för mig själv det trodde jag du förstod, men i guess not. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Din bedömning av priset moh1 är väldigt orealistisk.
Sidan har dragit in 200kr säger du, det finns möjligtvis en större inkomstkälla men jag tror nog att du bör köra en budgivning på sidan. - Detta är endast min åsikt - Mvh Slimpan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vi struntar i smutskastningen.
Men som det ligger till just nu är jag berädd att sälja den om någon är villig att fortsätta driva sidan och som tycker den är värd priset. Och ja jag vet att jag har betalat alldeles förmycket själv för att få den programerad och vill ha tillbaka lite av den summan till någon som tror på sidan. I annat fall kunde jag bara lägga ner hela sidan för att slippa utgifterna . men den ända som går vinnande ur detta är firman som gjorde sidan från början åt mig och den nya ägaren av namnet får då eventuellt själv lägga pengar på programering av liknande funktion. Men ni är välkomna att lämna bud , men skambud undanbedes , lämna buden till [email protected] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Fanns inte många annonser på siten tyvärr vilket gör att det inte är värt 10 000, men jag kan bjuda 1 000 kr inkl.moms, alltså en nolla mindre ifall du ändrar dig och tar ett rimligt bud istället ?
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|