FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Jag har tappat intresset hel för att bygga på en massa hemsidor, och jag avslutar alla projekt jag håller på med just nu! Nu vill jag sälja min domän Gameafield.com Hemsidan misslyckades med sin uppbyggnad, eftersom lite tid fanns till att utveckla sidans struktur. Jag vill att ni ska komma med några priser för domänen! Helst över 1000kr, (det är ett bra namn), men kom med förslag. //Martin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Afield = borta (t ex far afield = långt borta) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hehe! Jag tycker inte att det är så känt direkt, men kan bli!
Jag menade mer som SpelarFält... men med a:et blir det ju lite annorlundare, men enligt mitt tycke snyggare namn, än gamefield.. Någon som har intresse? [OFFTOPIC] Hur gör man för att annonsera ut ett domännamn på missdomain? Har provat att kontakta dom, men får inget svar på 3 dagar! [/OFFTOPIC] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Administratör
|
Citat:
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Okej! :lol:
Men jag har kontaktat MissDomain i torsdags, men utan svar, får väl vänta en stund till! Någon som är intresserad av domänen förresten? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Har den några besökare?
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Den hade det!
Ca 500-1000 träffar varje dag (Ej unika besökare). Sen var det ju en community, och då fanns det ca 300medlemmar. Det blev ca 3 nya medlemmar varje dag. Bud? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||