FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Intressant sida.
Vart har du fått yrkestitlarna ifrån? Skrivit in dom manuellt själv, eller? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Funderat på kategorierna ett bra tag, tagit inspiration från diverse sidor, spaltat upp hur många kategorier som behövs och hur många som ska bakas ihop till en kategori. Från början hade jag nästan 30 kategorier... nu har jag bakat ihop allt till 21.
Hur så? Edit* aha, du skrev yrkestitlarna, sorry, läste fel. Dem har jag samlat på mig genom erfarenhet, jobbannonser och från personer som själva skickat in förslag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
ok ok
Edit* har föresten fixat övre, undre kvartil också. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Nykomling
|
Bra tjänst men du borde lägga till mer info som avgör en lön t.ex.
- Högre utbildning - Antal underställda - Semesterdagar - Bruttosumma för övriga förmåner (bonus, rikskuponger etc) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
En del av de sakerna du tar upp kommer antagligen komma med i nästa period, exempelvis utbildning. Nästa period blir vid nästa årsskifte (2008-2009). Då kommer vi även publicera en stor sammanfattning av 2007/8 års statistik.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Fixa rätt redirect från http://lönelistan.se (du behöver skapa en separat post utan www)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tack för tipset! Det är nu fixat.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
IT-samordnare stavas det, du har skrivit sammordnare
Kanske har fler stavfel? Kopiera in alla titlar i ett word-dok och kolla var röda understrykningar dyker upp. Antar att du lätt kan lista ut dem i en kolumn för detta. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tack för att du upptäckte det. Jag ska genast göra en stor kontroll av alla yrkesnamn, samt annan text.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|