| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Bara ett inlägg till!
|
Tack för svar.
Flyttar man över domänen helt till er då? Frågar både Oderland och egensajt eftersom ni svarat, Pris .se och .eu förnyelse? |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Senast redigerad av Danielos den 2017-10-08 klockan 18:55 |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | ||
|
|||
|
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Blir nog en flytt i slutet av månaden till dig. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#6 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
||||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#7 | |||
|
||||
|
Medlem
|
CN har skött detta på ett extremt dåligt sätt.
Har sedan kring 2010-11 från det att de öppnade sin beta för ÅF vart med i deras ÅF-program. Det har vart problem från dag 1 med fakturor som vart på fel summa, konton som "försvunnit" ur panelen m.m Nu med denna nyhet... INGEN info what so ever vad som gäller för en ÅF i samband med flytten till Loopia, inte ett ord förutom samma mail som vanliga slutkunder får. Nu pågår en stressad och snabb flytt bort från CN in till Jens och c/o på Inleed. |
|||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|