FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Heyo!
Hade undrat vad ni tycker om min hemsida http://www.supernorden.se? Har kämpat ganska mycket och hade varit intresserad av att höra hur jag skulle kunna optimera den lite och kanske göra den snyggare så att jag kan öka antalet konverteringar. Alla tips uppskattas! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Tycker det ser bra ut, ett par frågetecken dock. Driver du detta som ett företag? Tänkte på att det inte framgår något organisationsnummer eller står något om du har F-skatt. Ser att företag betalar 700 kr + moms, kör du på A-skattesedel då eller? Du kanske borde specificera hur långt ett besök varar? Tar du 700 kr även om det tar 8 timmar?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Grymt!
Ibland har man saker som måste göras som man vet kommer ta minst 5-6 timmar. Då är det lätt värt och anlita dig istället och kan själv vara ute jobba och debitera kunden 795:-/h + moms ![]() Synd bara att man inte har kontoret närmare Malmö, fast 5kr/km kan oxå vara värt att låta dig köra 8h t/r ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Sidan är tydlig och lagom snygg. På kontaktsidan skulle jag dock hellre ha en riktigt tryckbar telefonlänk och inte en bild med numret.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack för all info. Tycker att ni har jättebra kommentarer.
Undrar bara om man kunde få lite mer tips på design? Hur kan jag få det att se snyggare ut. Känns lite tomt och sterilt för tillfället bara. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Du har ju sektionerat startsidan med de blå linjerna, kanske skulle fundera på att lägga någon annan bakgrund också så det skiljer sig mellan sektionerna? Behöver inte vara något gigantiskt, bara någon nyansskillnad.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Kul och en bra idé - verkligen!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag gillar hemsidan, den fyller sin funktion och det behövs inte massa färger och liknande.
Tycker du har lyckats bra! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|