Kom ihåg mig?

POP3 hosting - vart rekommenderar ni?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2015-10-08, 11:23 #1
Danski Danski är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jul 2005
Danski Danski är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jul 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Alpha Visa inlägg
Efter att ha googlat lite så verkar Zoho.com vara en sämre Pakistansk variant av Google.
Inte speciellt prisvärt heller.
Zoho är ett bolag från Kalifornia med 5000 anställda. De ligger även bakom Salesforce som idag är S&P 500 index listat på NYSE.
Om du bara har en domän är dessutom tjänsten fri att använda oavsett antal användare, men vi har nog olika uppfattningar på prisvärt.

Du verkar ha bestämt dig innan du ställde frågan för vilken leverantör du skulle använda, dela gärna dela med dig om varför dessa är bäst så andra kan få nytta av tråden.
Danski är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2015-10-08, 11:40 #2
Alphas avatar
Alpha Alpha är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Feb 2004
Alpha Alpha är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
Alphas avatar

Reg.datum: Feb 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Danski Visa inlägg
Zoho är ett bolag från Kalifornia med 5000 anställda. De ligger även bakom Salesforce som idag är S&P 500 index listat på NYSE.
Om du bara har en domän är dessutom tjänsten fri att använda oavsett antal användare, men vi har nog olika uppfattningar på prisvärt.

Du verkar ha bestämt dig innan du ställde frågan för vilken leverantör du skulle använda, dela gärna dela med dig om varför dessa är bäst så andra kan få nytta av tråden.
Hej Danski!

Nej, jag har inte bestämt mig, det är mer att jag är osäker på hur det ska bli.
Just nu lockar ingenting av dessa alternativ. Nej, jag har över 10 domännamn och en gratislösning känns inte pålitligt.

Det är få som har renodlade pop3 lösning, det är främst shared hosting där man får pop3 på köpet. Som i slutändan blir en krånglig lösning enligt mig i t.ex cpanel.

(Angående zoho så var det Mr. Sridhar Vembu som skapade zoho från indien, när jag sökte verkade det mest vara ett indiskt bolag (inte pakistanskt) Jag kanske hade fel sorry i så fall.)
Alpha är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:11.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017