| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | |||
|
||||
|
Bara ett inlägg till!
|
Det är väl bra att de uppdaterar sig, techbranschen kräver ju det på något speciellt sätt kan jag tycka. Iallafall jämfört med t.ex ICA & Coop eller Fritidsresor. Annars kunde de ju lika gärna behållt sin första logo..
![]()
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Den var vacker hehe, jo Google har alltid gjort allting själva med de resurser man haft och aldrig lagt ut onödiga pengar.
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Citat:
ICA's logga är genial. Gillar även FedEx och Posten. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | |||
|
||||
|
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Jag tycker det är bra att företagen väljer att uppdatera sig, för även om man har en logga som funkar så känns företaget för mig ganska svalt om man inte valt att göra något åt sin grafiska profil på länge. För mig representerar företagets profil vad man jobbar med, vad man står för och hur samhället ser ut idag. Förändrar man inte sitt uttryck mot allmänheten så får jag intrycket av att man inte förändrat sitt sätt att arbeta heller och jag kan faktiskt inte komma på någon bransch där man "gör som man alltid gjort". |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Citat:
Ingen logotyp är tidlös! |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#6 | ||
|
|||
|
Nykomling
|
|||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|