FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Kul att höra, ska besvara alla frågor ![]()
Hojta till om något känns oklart så får jag förklara igen ![]() Senast redigerad av x264 den 2015-03-31 klockan 01:35 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Citat:
Det är simpelt för användare att själv bygga lite kod som krypterar informationen via AES eller dylikt innan den skickas till dig - men tror det skulle underlätta och vara ett stort plus om dina bilbiotek redan har inbyggt stöd för det. Ett tips är att kolla upp GibberishAES som finns för JS & PHP. Tycker att tjänsten är väldigt spännande och du svarade tydligt på mina frågor ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Hemsidan uppdaterar jag under kommande dagarna (troligtvis i morgon, senast i övermorgon) med extra information och vad priserna avser och fördelarna med latens och det andra du tog upp! (Har du förslag på vart det bör placeras?) --- Vad gäller krypteringen där så låter det som en väldigt bra idé och jag har lagt till den på listan över saker som ska göras. Du är den första som frågar om detta och det är inte ens något jag hade tänkt på själv. Men å andra sidan är tjänsten precis lanserad för allmänheten! Självklart avlyssnar vi inget (Vi behåller heller inga loggar, förutom vid eventuella fel.); men jag förstår till 100% varför det är en trygghet att ha en kryptering så att inte heller jag (teoretiskt) skulle kunna avlyssna. Det är möjligt att jag kan klämma in det i nästa uppdatering tillsammans med en annan grej, men ska inte lova något och inte hålla det sen. --- Jag vill självklart vara så öppen som möjligt med saker och ting och kunna ha en god dialog med såväl kunder som folk med intresse ![]() Men som du märker kan jag vara lite otydlig när jag berättar ibland och därför funderar jag även på att ta in en partner som kan hjälpa till med detta så det blir ännu bättre framöver ![]() Och vill du hålla dig uppdaterad så kan jag skicka ett meddelande när AES-krypteringen stöds per default. Tack återigen för feedbacken! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|