FAQ |
Kalender |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Svårt det där, det kommer alltid finnas kunder som skriver negativt oavsett om det är "korrekt" eller inte.
Jag har några grundpelare som fungerat bra genom åren: - Argumentera aldrig, varken i offentliga rum eller privat med kund - I en öppen kanal så var kort och hänvisa till föra det vidare privat: "Tråkigt att du upplever det så här, ta gärna kontakt med oss om vi kan lösa det" - Låt kunden få komma med förslag på lösning:"Det är ju inte bra att du upplevt det så här, hur tycker du vi ska göra nu?" - Sätt en gräns på hur mycket tid och pengar en kund får kosta, går det för långt så avbryt relationen omedelbart: "Det verkar inte som att vi kommer kunna göra dig helt nöjd. Skicka tillbaks produkten så får du pengarna tillbaks och du kan testa en annan leverantör." |
||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|