Kom ihåg mig?

Kickstarter Projekt - FriendPeeker Quiz App

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2014-11-12, 18:32 #22
Alexs avatar
Alex Alex är inte uppkopplad
Administratör

Reg.datum: Sep 2004
Alex Alex är inte uppkopplad
Administratör
Alexs avatar

Reg.datum: Sep 2004
Tänker du ta åt dig av kritiken eller ska jag låsa tråden? Om du lägger en tråd i feedback så ber du om feedback. Om du lägger den någon annanstans så är det egenreklam, och då tar vi bort den.

Du skriver;
"Ever wanted to find out what your friends really think bout you? Now you can! The popular Quiz with over 4,000,000+ unique users".

I denna tråden förtydligar du att din app inte har 4 miljoner+ användare. Men det är uppfattningen man får på Kickstarter.

Deras regler (https://www.kickstarter.com/rules) säger:
"Projects must be honest and clearly presented."

...

Du skriver:
"Betala 5 KR få 10 KR"

Deras regler säger:
"Projects can’t fundraise for charity, offer financial incentives, or involve prohibited items.".
(Nu gör ju inte ditt projekt det direkt, men du erbjuder ett financiellt incitament här.)

...

Det känns som en jättestor scam, och att du bara är ute efter att luras. Ingen bra känsla. Den känslan förstärks när du gång på gång inte tar emot kritiken och avfärdar vad duktiga medlemmar har att komma med. Engelskan är bedrövlig och ser ut att komma direkt från en Google Translate.

Är det du som har byggt appen? Enligt tidigare screenshots så verkar det som att du har anlitat en byrå i Indien?
http://i.imgur.com/ViFNaCR.png

Enda anledningen till att jag funderar är för att du i din text ibland skriver "vi" och ibland "jag". Det är svårt att bilda sig en uppfattning vem det är man ska backa egentligen.

Vad skiljer sig denna appen ifrån appar som Tinder och Badoo?
Alex är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:52.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017