FAQ |
Kalender |
![]() |
#91 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Vaddå, GleSYS nere i två dygn? Jag tror snarare du menar att Adrecords server varit nere? För om GleSYS skulle legat nere i 2 dygn så skulle man hört talas om det... Så förtydliga gärna ditt påstående så inte folk missförstår. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
http://drift.glesys.se Men förstår dock inte att man klagar på Glesys i en tråd som handlar om Adrecord. Visst adrecord använder en och annan server hos glesys säkert men om man klagar på glesys så kanske det lämpar sig i en egen tråd |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Fel konto. Ta gärna bort denna.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Som gregoff redan skrivit så är det endast vår hemsida (+ feeds och api) som varit nere. Banners, klick och leads/sales har fungerat. Det är så klart inte bra att vår sajt inte fungerat och vi kommer prioritera att även den får högre tillgänglighet vid liknande incidenter. Vi har kommunicerat detta på vår temporära sajt (ej https), på Facebook och på Twitter. Glesys har skött sig fenomenalt, sånt här är inte kul för någon. Vi beklagar de problem detta har skapat och så tar vi lärdom och ska se till att vår sajt (+ feeds och api) ligger spridd på flera noder precis som banners, klick och spårning av leads/sales inom det närmaste. Mer info på vår blogg på måndag, fortsatt trevlig helg! P.S. Vi har i samband med detta, men helt orelaterat driftproblemen, haft problem med vissa länkar som använder epi efter en uppgradering tidigare i veckan, men detta åtgärdades igår. D.S. Mvh Jonny Elofsson Senast redigerad av Adrecord den 2014-06-28 klockan 10:53 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej!
Söker en kontakt hos er på annonsörsidan. Vänliga PM:a Skype/epost! Mvh |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Det är inte ofta vi skriver något här men vi vill nu mitt i julhandeln slå ett slag för vår julsida där vi samlat deals från våra annonsörer. Det är framför allt höjda provisioner, bonusar till nya affiliates och tävlingar med provisionsbonusar i potten. Något presentkort finns också, men mest är det cash för det vet vi brukar uppskattas mest! http://www.adrecord.com/jul-2014 Släng gärna ett öga och plocka upp några schyssta affiliateprogram att marknadsföra. Partykungen.se har t.ex. riktigt snygga julbanners uppladdade och provisionen höjd till 15% t.o.m. julafton. Tack för i år, lycka till med julhandeln och ha en fin avslutning på 2014! Mvh Jonny, Markus och Jesper |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Länge sedan någon skrev här så vill inkomma med ett klagomål.
Hade precis ett supportärende som jag var tvungen att vänta i hela fem minuter på innan det blev löst. Får det gå till på det här viset? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Mvh Jonny |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
|
|||
Medlem
|
Är adrecord nere igen? Jag kan pinga den men den fungerar varken med chrome eller IE.
Jag får felkod 504 Gateway time out. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|