| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Hade även gått lösa med stiftelsen skapar egen försäkring för det, och alla får betala någon extra krona per år och domän. Sedan får registrar betala större självrisk när dom sabbar något. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Nykomling
|
Tråkigt att det skedde det bör ju inte ske, fick du någon ersättning ifrån Binero?
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | |||
|
||||
|
Mycket flitig postare
|
Detta beror på Atomia gissar jag på?
Bra ni som går ut med detta publikt, det är i högsta grad relevant för förmodligen de flesta som hänger på WN. |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Klarade millennium-buggen
|
Högst troligen ja. Och Atomia används av olika dotterbolag inom börskraschade skojarbolaget Online Group (ONG) samt av City Network och Telia.
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Citat:
MVH Christer |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#6 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Tråkigt att du råkade ut för det där. Bineros hantering av ärendet får mig att flytta alla mina domäner nästa vecka.
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#7 | |||
|
||||
|
Medlem
|
Flyttat alla mina domäner till en annan registrar nu. Betalar hellre lite mer och känner mig trygg
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#8 | |||
|
||||
|
Medlem
|
Binero glömde fakturera tre av mina domäner varav en hann förfalla innan jag upptäckte det.
Som tur är fixade dom felet så ingen annan kan drabbas! Svar från Binero 2012-09-17: "Först och främst så vill jag verkligen beklaga det som inträffat. Vi har hittat vad som var fel med ditt konto och korrigerat detta. Åtgärder har även vidtagits utav våra tekniker så att problemet inte ska uppstå igen." Jag flyttade mina ~150 domäner till annan registrar. |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#9 | |||
|
||||
|
Medlem
|
Citat:
, Binerno vad är det här?
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#10 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Citat:
Felet som gav upphov till den här tråden hade att göra med en tillfällig, felaktig datering av domäner vid transfer in till oss. Vi har gjort en körning ett helt år bakåt och eliminerat alla möjligheter till felaktiga datum på intransfererade domäner. MVH Christer |
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|