Kom ihåg mig?

City networks kundtjänst verkar ha tagit semester

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2014-08-26, 09:27 #6
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2009
Inlägg: 905
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2009
Inlägg: 905
Hej Killar - säger det igen som i många andra trådar. Vi ligger rejält efter med mailen. Tror inte någon har undgått diskussionen om den uppgraderingen som gått fel i sommar och skapat väldigt mycket längre köer än normalt. Vi jobbar febrilt på att jobba ner detta. Som tur väl är kan ni alltid ringa och få svar inom minuter för att lösa eventuella problem som ni behöver hjälp med direkt.

Spajk - del av problemet (som också diskuterats i lite trådar) var just att domänregistreringarna tog extrem tid (vi fick enorma flaskhalsar i vår kontrollpanel och vissa underliggande system) och tyvärr blev det även lite kalabalik i supporten som hade svårt att i slutändan veta exakt vad som gällde. Det var nog här flest kunder kom i kläm. Man visste inte om de var reggade eller man betalade två gånger för systemet tog för lång tid att visa status mm.

Även om vi fortsatt jobbar väldigt hårt med systemet i sig så är tiderna för allt sådant här på mer normala nivåer. Vi skall få dem än bättre. Dock kvarstår en gedigen kö som jag bara vill ni skall veta att vi bränner alla övertidstimmar vi har för att kunna komma tillbaka till våra normala goda svarstider.

Tack för tålamodet.
johan1234 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:27.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017