FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Sjalv fick vi precis ett mail om att vi vunnit en auktion som vi definitivt inte bjudit pa. Domanen vi vann auktionen pa ar ocksa var egen ... Skulle starkt rekommendera att ni stanger ner sajten till ni betatestat den.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Du får gärna skicka mailet och domänen till vår support på [email protected] så kan vår utvecklare titta på det direkt! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Domän som gått ut eller raderats går inte att ta bort från användarens lista man landar på en vit sida. Vissa portföljer går inte att se vilka domäner de innehåller. Var också inne på någons lista där man trots att man bytte till nästa sida ändå bara ser samma domäner.
Ni borde verkligen låta någon extern part betatesta sajten åt er. Säga att den är klar är felaktigt för det är den inte. Har inte problem hos någon av era konkurrenter och de använder jag nästan varje dag er sajt har jag inte ens använt i 30 min. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Massor av domäner som listas är:
* inte reggade längre. * namn som har varit till salu - för typ 5 år sedan. Så det är nog läge att gå igenom er db. Eller varför inte nolla allt och börja om från scratch.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
-Klickar man i kategorin på de flest visade och klickar vidare på sidan 2, 3 osv så visas samma domäner.
-Väljer man svenska så vill man inte ha en blandning av både och. Klicka man på en domän så står det: Price: Categories: Listed by: Views: Bids: -Klickar mig vidare till Portfolios och så väljer jag en slumpvis. Var ser jag vilka domäner som ingår i samma paket? -Klickar mig vidare till att kolla websidor som är till salu. Väljer exempelvis "omvandlaenhet.se" och användaren verkar okänd. -Klickar man på pratbubblan för att kontakta en person och kommer till själva formuläret så finns det en text som lyder: "MESSGE_FORM_TO" -Varför är inte kategorin i bokstavsordning? Nu har jag dock inte djup studerat den här sidan då det kräver lite mer tid, men detta är några uppenbara brister jag har sett. Tycker det är kul att Missdomain som mer eller mindre låg i dvala håller på att utvecklas men den borde testkörts mer än en vecka.
För dig som söker en domän att köpa Senast redigerad av Ingo den 2014-09-28 klockan 18:04 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Det här är ju helt otroligt!
Var inne på Mina fakturor för att se vad man kunde hitta där. Då ligger en faktura på 25:- som är daterad 2014-09-24 på en domän som jag inte ens har listad hos de. Fler än jag som har fått fakturor? Nästan så man tror att Missdomain är en del av Crystone, gällande hanteringen av ekonomin ;-) Ps, det är några som väntar svar här http://www.wn.se/t1062871.html
För dig som söker en domän att köpa Senast redigerad av Ingo den 2014-09-28 klockan 18:29 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Crystone (Online Group) har inget med Miss Domain att göra. |
|||