FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Mailade den 12/8 och frågade varför min ÅF-länk inte fungerar. Fortfarande inte fått något svar. Nu äntligen verkar den fungera men visar ett paket som heter "Guld" och har 3gb istället för deras normala 250. Vågar inte lägga beställning än då det känns alldeles för ostabilt.
Haft samma problem som OP att det fanimej tar minuter att gå in på en faktura eller radera en domän. Känns som ganska basicgrejer som normalt sett borde flyta på bra. Har varit så här i månader. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Har haft samtal med samma person vid 4 tillfällen kring felaktiga fakturor och det går sådär. Har personalen börjat tappa hoppet tro. Efter så stora problem som fortfarande består så är det av största vikt att man sätter in alla resurser man har.
__________________
För dig som söker en domän att köpa Senast redigerad av Ingo den 2014-08-15 klockan 12:18 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|