FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det finns alltid någon annan dator att använda till akuta saker om olyckan mot förmodan skulle vara framme och vi inte kan lösa problemet själva. Vi har aldrig köpt en dator med någon typ av företagssupport och kommer sannolikt aldrig heller att göra det.
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Sitter fortfarande här utan en jäkla dator. Hela poängen med en dator var ju att använda den under semestern!
Om jag skulle stämma företaget, för de skiter ju uppenbarligen i mig. Vad är det värsta som kan hända om det skiter sig? Kan mitt företag hamna i smeten på något vis ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
|
Citat:
I villkoren du signerat när du lämnade in datorn så står det säkert att ev. tvister ska avgöras av en skiljenämnd. I så fall är du ganska rökt att ens försöka. De kommer fista dig så hårt att du inte kan sitta ner ungefär resten av livet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Adressändring.se krävde att jag skulle betala för eftersändning fast jag inte ville ha det, dem vägradre ändra adress vid flytt. Fick ingen post på grund av dem.
Hotade med att polis anmäla, då alla har rätt att få sin post. Plus förlorade intäkter på grund av post som inte kommit fram. Helt enkelt kunde jag inte göra en enkel adressändring, de krävde att jag skulle köpa tjänster. Helt olagligt. Jag ringde posten och till skatteverket angående detta, men det var adressändring som hade sista ordet. De hade hindrat posten från att dela ut min post till mig. Det är utpressning. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
||||
|
Jo jag har gjort samma sak men faktiskt så försökte Skatteverket hänvisa till Adressängring.se och först när jag betonade att jag inte skulle ha eftersändning utan enbart adressändring (vilket inte gick att göra på Adressändring se då) så fick jag ändra adress hos SKV. Med andra ord precis som vanligt eftersom man från SKV sällan får samma svar två gånger på samma fråga.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
De försöker tvinga på vissa att betala för deras tjänster. |