| FAQ |
| Kalender |
|
|
#18 | |||
|
||||
|
Supermoderator
|
Citat:
"Notera att domänen inte registreras förrän vi har fått och bekräftat din betalning." sedan längre ner skriver man: "Direkt, domänen kommer att registreras så fort din betalning har blivit verifierad." Har nu haft några samtal med chefen för City Network och har förstått att samtliga problem ska ligga hos Atomia, exempelvis att domäner som är förfallna ligger kvar i systemet och som sedan ligger och blockerar ytterligare domäner man vill beställa. Det är också uppgraderingen som gjort att City Network är otroligt segt. Detta är något som jag som kund blir lidande och det har tyvärr inte heller hjälpt att man ringt några gånger för att påtala problemet att ingen domän har blivit registrerad. Men VD:n är behjälplig fast han egentligen är på semester och jag hoppas/tror på en positiv lösning. |
|||
|
|
Svara med citat
|
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|