| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Det säger kanske mer om hur lyckad marknadsföringen varit än framgången för toppdomänen. Tippar på att denna och en rad andra av de nya huvudsakligen kommer bli en slasktratt för spammiga nyckelordssajter. Gemene man kommer precis som vanligt att vänja sig vid det nya allteftersom men det spelar mindre roll för toppdomänernas framgång var för sig. Det som däremot kan bidra till framgång är om några lyckade startups väljer just deras toppdomän. De som har mer attraktiva ord kommer säkerligen att lyckas hyfsat oavsett.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2014-06-04 klockan 07:56 |
||
|
|
|
|
#2 | |||
|
||||
|
Supermoderator
|
Citat:
Jag tror att bla .XYZ och .CLUB kommer satsa mycket på marknadsföring gentemot allmänheten. Ett ganska nytt fenomen. Personligen tycker jag det är intressant.
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
|
|
|
#4 | |||
|
||||
|
Supermoderator
|
Citat:
Observera att jag la till "eventuell". Köper inte slutanvändarna konceptet (trots marknadsföring) kommer domänen att halvdö eller försvinna helt.
|
| Stängt ämne |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|