| FAQ | 
| Kalender | 
|  2014-05-07, 15:00 | #1 | |||
| 
 | ||||
| Supermoderator | 

Hej, Om några timmar är det dags för dessa tre gTLD:er att släppas "offentligt". Jag har förbokat tio .CLUB och några av de andra. Det blir intressant att se hur det går. Kan det bli 50,000 .CLUB bokade till helgen måntro? 
				__________________ - • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2014-05-07, 15:28 | #2 | |||
| 
 | ||||
| Supermoderator | 

Vilken tid släpps de?
		 | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2014-05-07, 15:57 | #3 | |||
| 
 | ||||
| Supermoderator | 

Hej, Brukar vara kl 23.00 här, så kl 18.00 i Sverige. 
				__________________ - • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2014-05-07, 17:26 | #4 | ||
| 
 | |||
| Flitig postare | 

Har förbokat en del, får se vilka jag får    | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2014-05-07, 18:48 | #5 | |||
| 
 | ||||
| Supermoderator | 

Blev inga napp här tyvärr    | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2014-05-07, 19:30 | #6 | |||
| 
 | ||||
| Har WN som tidsfördriv | 

Adulto.club
		 | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2014-05-07, 19:41 | #7 | ||
| 
 | |||
| Flitig postare | 

Det blev:  cider.club cloth.club aid.club motorbikes.club aus.club material.club mmorpg.club optic.club tasty.club valve.club garagesales.club hottubs.club agency.club modelagency.club Dock hade jag hoppats på några andra jag hade pre-reggat. | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2014-05-07, 19:45 | #8 | |||
| 
 | ||||
| Supermoderator | 

Hej, Min pre-reggning gick åt fanders, men kunde ta några halvhyfsade ändå. "Redovisar" när jag är klar... 
|   |  Svara med citat | 
|  2014-05-07, 20:41 | #9 | ||
| 
 | |||
| Flitig postare | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2014-05-07, 20:46 | #10 | |||
| 
 | ||||
| Supermoderator | 

Jajemen, hälften kvar. Klar om en dryg timme tror jag. Knep just en hyfsat bra. ;-) United Domains knep EN av FEMTON pro-reggade domäner (kanske den sämsta)  Så mycket var deras 70% snap-ratio värd. För mig hamnade den ju snarare på 7%.   
|   |  Svara med citat | 
| Svara | 
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
| 
 | 
 |