FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tänkte se hans matchen ifrån inatt men hittade den inte på Youtube, innan har jag undrat över varför så mycket filmer kan existera där trots att man inte har rättigheter, de kanske har blivit hårdare. (kan ha varit så här länge, jag brukar inte vilja se matchen så här färsk, kan ha varit några dagar innan efter en match, då kommer det nog vara lite highlights...)
De filmer som ligger där nu angående denna matchen är typ bara tjafs, en bild + musik, några filmer på en person filmar sig själv vad de tyckte om matchen, vilket är ganska ointressant. Vart ska man använda istället för youtube? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Du hittar matcherna på ett flertal betaltjänster på nätet, däribland TV4 Play.
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag brukar se viktiga matcher live via UFC.com. Funkar klockrent och kostar ganska lite. Denna gång kollade jag dock på någon suspekt gratis-stream. Fy på mig!
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag vet vart man kan få tag i matchen ganska snabbt, men jag ville bara ser lite snabbt ett klipp på knocken utan att ta ner hela galan. Men blev förvånad av så dåligt innehåll på youtube, bra att de följer reglerna. Men nu är det ju bara "hemmagjorda" dryga klipp på intervjuer där "någon" tycker och filmer sig själv. Ganska så ointressant.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Se mitt tidigare inlägg, verkar som det går att streama utan TV4 Play Premium också.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
UFC har blivit stenhårda med att skydda sitt eget material och det kan man ju förstå (ur en kommersiell synvinkel). De verkar även gå på Dailymotion och en rad MMA-sajter som tidigare publicerade UFC-fighter. Ps. Jones vann ju inte på knock utan på poäng (unanimous decision), men det kanske var någon annan fight under galan du åsyftade?!
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Njä,
Å andra sidan har bara 4 av 21 fighter gått tiden ut. http://www.youtube.com/watch?v=1STUwzZvjwA
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|