FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Komplett värdelösa tycker jag med.
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2014-10-15 klockan 20:57 |
|||
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Clinics.vegas $6,000
Diet.vegas $5,000 WeightLoss.vegas $5,000 Clinic.vegas $4,000 Thayer.academy $3,000 Hög slutsummor, de fyra översta är rapporterade av samma person. Om nu dessa är legitima men DNJ valde att rapportera dem iaf. |
|||
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Onekligen bor det en hel del överviktiga människor i Las Vegas!
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jaha .soy var tydligen Google's första gTLD. Vilken rivstart
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Vissa av de nya gTLD:erna drar nästan löjets skimmer över sig. Man är väl lite "clown" själv som reggar så mycket ![]()
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Personligen ville jag ha japanese & chinese.soy men dom tog ju Google själva eller om de nu var TM och tagna för bra längesen. |
|||
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Detta är kanske ett smart sätt att kränga de nya domänerna på? http://hollywood.condos De sålde trots allt Newyork.estate för en rejäl slant, trots att bara Newyorkestate.com är tagen.
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
Stängt ämne |
Ämnesverktyg | |